دلم برات تنگ شده خدا جون

خسته از گناه و دل تنگ خدا

دلم برات تنگ شده خدا جون

خسته از گناه و دل تنگ خدا

تا خداوند خدایی می کند / فاطمه مشکل گشایی می کند

آخرین نظرات
  • ۱۵ خرداد ۹۴، ۱۰:۴۱ - میم عین
    زیباست
نویسندگان

لذتی که هیچ گاه فراموش نخواهید کرد

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۴۹ ب.ظ

سلام
در این پست میخوام کتابی رو حضورتون معرفی کنم تو زندگی شخصی و اجتماعی خود بنده خییلی تاثیر بسزایی داشت
یه طورایی مسیر زندگی خودمو عوض کرد
تا بحال به چندین نفر پیشنهادش کردم و خوندن
حالا میخوام اینجا ب همه معرفی کنم
انقدر این کتاب زیباس و طوری خواننده رو مجذوب خودش میکنه که تمام وقایعشو با جونو دل تصور میکنی و خودتو توی همون وقایع حس میکنی
داستان هایی ناب
سرگذشتی بسیار زیبا
بقدری کتاب زیبا و واقعی نوشته شده که طی دو یا سه روز تمامش کردم، تازه اونم من که اصلا اهل کتاب نبودم
همین کتاب باعث شد که من کتاب دومی بعد سومی و و و رو شروع کنمو خدارو شکر الان کتاب های زیادی هست که خوندم( زیاد البته برای منی که علاقه ای به کتاب نداشتم :-) )



اسم این کتاب خاک های نرم کوشک هست
این کتاب سرگذشت یکی از فرماندهان جنگ به اسم شهید عبدالحسین برونسی هست
کتاب به صورت داستان هایی از زندگی این شهید بزرگوار دسته بندی و بیان شده
از ابتدای کودکی تا شهادت
این کتاب بقلم سعید عاکف نوشته شده و از پرفروشترین و ناب ترین کتاب های دفاع مقدس می باشد
امیدوارم این کتاب رو که سرگذشت فدایی حضرت زهرا (س) هست رو بخونید و تمام حس های خوبشو تو عمق وجودتون درک کنید. واقعیت هایی زیبا و...


یازهرا (س)


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۸
:: یا زهرا (س)

نظرات  (۱)

خیلی عالیه یک کتاب ادم رو عوض کنه خدا کنه همه ی ادم ها اینگونه باشند
پاسخ:
آدم رو نه!...
مسیر رو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی