دلم برات تنگ شده خدا جون

خسته از گناه و دل تنگ خدا

دلم برات تنگ شده خدا جون

خسته از گناه و دل تنگ خدا

تا خداوند خدایی می کند / فاطمه مشکل گشایی می کند

آخرین نظرات
  • ۱۵ خرداد ۹۴، ۱۰:۴۱ - میم عین
    زیباست
نویسندگان

امروز تولدمه اما...

جمعه, ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۴۲ ب.ظ

سلام

امروز 23 ساله شدم، درست 23 سال پیش 8 خرداد 71 ، جمعه ساعت 4:30 به دنیا اومدم.
حالا امروز 8 خرداد 94 ساعت 3:05 بعد از ظهر هست که این مطلبو مینویسم
اول از همه خدایا شکرت بابت همهه چیییز همه چیییزز
تمام مهربونیات تمام نعمتات، سلامتی،مهرت تو دلم،بخاطر همه چیز
اما...
چقدر دلم گرفته امسال خیلی فرق میکنه تولدم
خیلی دلم گرفته چقدر احساس تنهایی میکنم
چقدر احساس بدی دارم که پیش آقام صاحب الزمان نیستم
امسال با همه ی سال ها فرق داره
آقاجان یا بقیه الله امروز همش بی مورد با استرس راه میرم، نمیدونم،نگرانم،دل آشوبم،دل تنگم،دلم میخواد خبری ازت بیاد آقا جون، ببین همش از صبح بعد دعای ندبه که بعد از حدود دوسال امروز رفتم اصلا آروم ندارم همش دل آشوبم میدونمم دل آشوبگیم برای شماس.
آقا جان انقدر دلم تنگ شده برات،انقدر خسته شدم از گناه،از دل سیاهم که نگو
وقتی فکر مینم چقدر دلتونو شکستم...
آقا جانم مولای مهربانم کجایی دلم لک زده براتون
حالا چند روز دیگه نیمه ی شعبانه،تولد شما، میخوام یه تولد خوب براتون بگیرم آقا جون، امسال میخوام احیای من که اگه قسمتم بشه فقط دعاش تو باشی، تو مهربونم، تو نازنینم، تو مولا و سید و آقای من
میدونم لیاقت ندارم که دعا کنم ببینمتون  فقط میگم آقا جون یاد منم باش
امسال سالو با نام حضرت زهرا (س) مادرتون مادرمون که نیمه شب چه صفایی داشت شروع کردم تو اون مکانی که تو میدونی تو اون حالی که تو میدونی تو اون حالتی که تو میدونی
حالا امسال تولدم یه حال دیگم، یه طور دیگم.آقا جان دلمو آروم کن دستمو بگیر
همیشه میگفتم اگه ببینمتون به پاهاتون میوفتم پاهاتونو رها نمیکنم که برید
آخ چه بغضی آقا جونم
آقا من امروز تولدمه منتظر کادوتون هستم آقا جون دست نیازمو رد نکن شمارو به مادرمون زهرا (س) شمارو به امام حسین (ع)

بیا و مرا هم با خدا بکن آقا
بیا ریا را دور ز ما بکن آقا
 نگاه کن به عاشقانت ..کمی بیا دلم را پر از صفا بکن آقا
 رسم کریم نیست جداکند گدا...
 بیا جدا نکرده یک نگا بکن آقا

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۸
:: یا زهرا (س)

نظرات  (۲)

االهی آمین

توکل کنید به خود خداوند

دست هامونو گرفتند،باید دعا کنیم که دست هامون رو  و ول نکنند به حق مادرشون فاطمه  زهرا

تولدتون مبارک.

مژده که میلاد منجى بشر آمد / فُلک هدى را، دلیل و راهبر آمد
مژده! که آمد خدیو عالم امکان / حجّت برحق، امام منتظر آمد . . .


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی