دلم برات تنگ شده خدا جون

خسته از گناه و دل تنگ خدا

دلم برات تنگ شده خدا جون

خسته از گناه و دل تنگ خدا

تا خداوند خدایی می کند / فاطمه مشکل گشایی می کند

آخرین نظرات
  • ۱۵ خرداد ۹۴، ۱۰:۴۱ - میم عین
    زیباست
نویسندگان

دلم گرفته ،یکم اشک سبکم میکنه؟

شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۲۱ ب.ظ

دلم گرفته از دست خودم از دست همه

از دست گناه

از دست همه چی

دلتنگم خدا

خدایا من چکار کردم؟روم سیاه؟

مهربون؟

خدا جون؟

چرا با من انقد مهربونی؟مگه من چکار کردم؟بخدا هیچی این فقط از عزیز بودنه توء

مثل همیشه فقط میگم شرمندم

مثل همیشه میگم دستت درد نکنه

آخ چه صایی داره تو آرامش شب

یه چشم خیسو یه دل شکسته 

یه سجده

کنار خدا آروم شی


دریافت اولین کلیپ صوتی

حجم: 413 کیلوبایت


دریافت دومین کلیپ صوتی
حجم: 1.45 مگابایت


بی التماس من هم دعا کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی