دلم برات تنگ شده خدا جون

خسته از گناه و دل تنگ خدا

دلم برات تنگ شده خدا جون

خسته از گناه و دل تنگ خدا

تا خداوند خدایی می کند / فاطمه مشکل گشایی می کند

آخرین نظرات
  • ۱۵ خرداد ۹۴، ۱۰:۴۱ - میم عین
    زیباست
نویسندگان

اَلَم یَعلَم باَنَّ اللّهَ یَرَی ؟

آیا (انسان) نمی داند که خدا می بیند؟ (سوره علق آیه چهاردهم)


چه آیه ای، چگونه خدا منو میبیند ولی باز گناه میکنم؟

چگونه نگاهمان کج میرود؟

خیالمان؟

زبانمان؟

قربونت برم خدا چقدر مهربانی

وقتی از کسی چیزی میخواهیم به آن عمل نمیکند و بی اعتنایی میکند عصبانی میشویم دیگیر شاید چیزی هم ازش نخوایم 

ولی تو در حال گناه مارا میبینی و باز مهربانانه دستمان را در تمام زندگی میگیری که ای بنده منم مهربانترین مهربانان

منم تنها کسی که آخر برات میمونه

منم که تو دل تنگیات...

منم که تو مشکلاتت

خدایا قربون نگاه مهربونت برم

واقعا اگه همممییین یه آیه رو بهش فک کنیم و تو بطنش بریم چقدر خجالت میکشم؟چه کاراییو نمیکنیم دیگه؟

یکی برامون مهمه، چقدر کنارش حواسمون به همه رفتارامون هست؟به حرف زدنمون حتی نوع لحنمون

چقدر کارا رو جلوش انجام نمیدیم؟

مهم تر از خدا؟پس چرا همه دردامون،درردودلامون،خواسته هامون مال خداست اما نگاه اونو فراموش میکنیم

خدایا کمکم کن با این بار گناه بیشتر شرمدت نشم گاهی وقتی بهت فکر میکنم به اعمالم به کارام نگاه میکنم به حضور مهربونت به وقتایی که دستامو گرفتی اشکامو پاک کردی شونه شدی برا سرم سنگ صبور شدی برا دردام حلال شدی برا مشکلاتم به وقتایی که جای که مچمو بگیری دستمو گرفتی خیلی خجالت میکشم از نگاهت

خدایا از خودت کمک میخوام آخه من باز کسیو جز تو ندارم

خدایا دوستت دارم


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۹
:: یا زهرا (س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی