دلم برات تنگ شده خدا جون

خسته از گناه و دل تنگ خدا

دلم برات تنگ شده خدا جون

خسته از گناه و دل تنگ خدا

تا خداوند خدایی می کند / فاطمه مشکل گشایی می کند

آخرین نظرات
  • ۱۵ خرداد ۹۴، ۱۰:۴۱ - میم عین
    زیباست
نویسندگان

علی مرتضی را دوست دارم

شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۳ ب.ظ

نوای نینوا را دوست دارم

صدای آشنا را دوست دارم

اگر جام بلا از چشم یار است

من این جام بلا را دوست دارم

دعا یعنی تکلّم با خداوند

تکلّم با خدا را دوست دارم

اگر چه خارم و از خار کمتر

گل باغ وفا را دوست دارم

محبّت را عجب، حال و هوایی ست

من این حال و هوا را دوست دارم

نمی دانم کی ام آن قدر دانم

علیّ مرتضی را دوست دارم

خدا می داند، ای آل محمّد!

که من تنها شما را دوست دارم

چو ممزوج است با عطر حسینی

نسیم نینوا را دوست دارم

خدایا روز محشر باش شاهد

حسین و کربلا را دوست دارم

شود "میثم" که مولایت بگوید

که این بی دست و پا را دوست دارم؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۹
:: یا زهرا (س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی